Bardzo Rzetelnie – portal najlepszych informacji

Portal informacyjny z ciekawostkami ze świata

Technologie

IInfluencerzy i ich znaczenie w SEO

Nie można zaprzeczyć temu, że media społecznościowe wywierają coraz większy wpływ na nasze życie. Social Media przede wszystkim umożliwiają w zupełnie nowy sposób dotrzeć do naszych potencjalnych klientów. Wraz z rozwojem tego medium, wykształciło się sformułowanie influencer, czyli osoba rozpoznawalna, realnie wpływająca na grono swoich odbiorców. Stale buduje i wzmacnia ona więzi z daną społecznością.

Wraz z influencerem wykształcił się tzw. marketing wpływu. Osoba posiadająca wierną rzeszę fanów staje się w wielu kwestiach autorytetem. Dzięki temu wystarczy niemal zwykłe polecenie danej marki, aby zwiększyć sprzedaż jakiegoś produktu bądź usługi. Nie chodzi jedynie o samą sprzedaż, ale również zbudowanie pozytywnego wizerunku marki.

Jaki jednak ma to związek z SEO? Okazuje się, że całkiem spory. Nawiązanie współpracy z influencerem umożliwia nam umieszczanie swoich linków na jego kanałach. Taki zabieg może w znaczny sposób wzmocnić profil naszych odnośników. Można również na takiej stronie lub profilu umieścić baner lub link pod filmem na Youtube. Dobrym pomysłem jest również stworzenie unikalnego hasztagu kojarzonego z marką, który będzie promowany przez naszego influencera. Wszystkie te działania wpływają na pozycję naszej strony w wynikach wyszukiwania.

Warto dokładnie obserwować obserwować rozwój tych działań, ponieważ często zdarza się, że linki i hasztagi zaczynają żyć własnym życiem. Należy monitorować w których miejscach umieszczane są odnośniki do naszej strony. Współpraca z influencerem może przynieść naprawdę dobre rezultaty o współpraca nie musi ograniczać się jedynie do umieszczania linków. Możliwości jest naprawdę wiele, a pozycjonowanie stron przy takiej współpracy jest o wiele łatwiejsze.

Więcej informacji na ten temat znajdziecie na stronie: Agencja Interaktywna Bydgoszcz